Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

karım teşhir Etiketi


karım teşhir karim_teshir
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
hayallerimin kızıyla
Size çok arzuladığım bir hikayeyi yazacağım. okul yeni kapanmıştı bizim bir komşumuzun çok güzel sarışın, göğüsleri mükemmel kocaman, 17 yaşında yani
1092
seks hikayeleri
Iki Senelik Özlem
Slm herkese hikayeme geçmeden önce kendimden ve hikayenin diyer kahramanından bahsedeyim adım seren 14 yaşında balık etli esmer bi kızım onurda 20 yaş
3318
seks hikayeleri
kocamla ilginç fantaziler
ben Leyla Hollanda’dan, Yanliz bu oyle sanmayinki bir hikaye bu inanin butun kalbimle soyluyorum gerkek yasanmis bir olay ben kendim bir ev hanimiyim
3780
seks hikayeleri
.ANNEMLE CILGINLAR GİBİ SİKİŞTİK
MERHABA ARKADAŞLAR BABAMI BEN ASKERDEYKEN KAZADA ÖLDÜ ÖLDÜĞÜNÜ BEN ASKERDEN TERİZ OLDUM EVE GELDİĞİNDE ÖĞRENDİM ANNEMLE EVDE yanlız kalmıştık anne
13779
seks hikayeleri
ensest
merhabalar yaşadıgım olaylar tamamen gerçektir 2003 yılında başıma gelen olayı anlatacagım annem o sıralar 34 yaşındaydı babam işlerinden dolayı iş se
37184
seks hikayeleri
Öz Kızım Buse
Merhabalar ben muğladan murat Bu olay bizzat başımdan geçmiştir Eşimden boşandığımızda buse 5 yaşlarındaydı henüz Buse bende kalacaktı Ben kızımı çok
2947
seks hikayeleri
O Harikaydı
okulda son senemdi gizem bizim okula bu sene gelmisti cok sexi balıketli ve insanı deli eden bakıslarıyla tam anlamılayla harika bir kızdı bir günokul
1398
seks hikayeleri
Kaynanamla Aynı Evde Kalıyoruz
Evliyim ve . Daha doğrusu iki senedir dul olduğu icin bize taşınmak zorunda kaldı. Ben ve eşim işe gidince ev işlerini yapıyor ve bize yardımı oluyor
16723
seks hikayeleri
karım ben işteyken başkalarıyla
Arkadaşlar merhaba. Ben Tarkan 39 yaşında bir erkeğim. Uzun zamandan beri gurbettetim ve işim gece başlar ve sabahları biter. İşte bu süre içerisinde
3717
seks hikayeleri
Babam Mıydı Kocam Mıydı?
?BEN İSTANBULAN BURCA SİZE BABAMLA YAŞDIGIM İLK GECEMİ PAYLAŞMAK İSTEDİM.ANNEM VE KIZ KARDEŞİM ALIŞ VERİŞ YEMEGE GİTMİŞLERDİ BENDDE BABAMLA EVDE KALIC
17062
seks hikayeleri
Harika Bir Geceydi
Harika bir geceydi tekrardan herkeze merhaba başlamışken devam etmek istedim ve 2sene önce başımdan geçen bir olayı da paylaşmak istedim umarım beyen
1667
seks hikayeleri
sevdayla hamileyken bile
MERHABA DOSTLAR SİZLERE İNTERNETTE TANIŞTIĞIM SEVDA ABLAYI ANLATACAĞIM. GÜNLERDEN BİRGÜN İNTERNETTE SÖRF YAPARKEN 42 YAŞINDAKİ BİR BAYANLA TANIŞTIM.AD
6699
seks hikayeleri
Nahcivan Aksamlari
Ben iranliyim(bir azeri türkü) şuanda 34 yaşindayim her yil yazın tatile gitmek özellikle yurtdışına gitmek benim hobyim .neyse yil 2002 haziran ayini
1796
seks hikayeleri
Askerdim
Ben şırnakta askerliğimi yapıyordum . 400 kişilik bir birlikte askerlik yapıyordum bir tane terzi bayan vardı beraber iş yapıyorduk terzi diplomam old
2511
seks hikayeleri
teyzemin hırçınlıkları
ve teyzemi nasıl soluk soluğa bıraktığımı anlatmak için heyecan duyuyorum. Teyzem benden büyük olduğu için yani aramızda çok büyük yaş farkı olmadığı
247
seks hikayeleri
gögüslerimi em hemen
Ben oldukça güzel, sarışın bir genç kızım ve Ona aşığım. Yani ilk erkek arkadaşıma Bunu da özellikle onun okuması için yazıyorum.Ankaradan İzmire gide
1919
seks hikayeleri
Iki Erkekle Ilk Defa
İki Erkekle İlk Defa Merhabalar. Ben meltem. Temmuz ayının ortalarında bir halı dükkanında işe başlamıştım. Yeni arkadaslar edinmiş aksamları beraber
4239
seks hikayeleri
Kocam Olacakta Ama Doyacak
Kocam Olacakta Ama Doyacak Merhaba, ben Burdur`da çalıştım. Bir arkadaşım vardı ismi Hasanidi ve kapalılardan nefret ederdik. Bir gün ortadan kaybold
3902
seks hikayeleri
teyzem ve 2 kızı istemiyordu sonra orosbum oldular
slm ben ankara'dan Mehmet 20 yaşındayım anlatacağım olay geçen sene başıma geldi ve hala devam ediyor. benim annem ve babam ben küçükken ölmüş bende a
10056
seks hikayeleri
mervem benim
lıse bıtmıstı uniden once dınlenmek ıstıyordum okuldan berı hep arzuladıgım merve vardı yan sınıftan..Arada bır okuldan cıkıcan gezmeye gıderdık merve
1952
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :