www türçe konuşmalı seks com tr Etiketi Sonuçları


www türçe konuşmalı seks com tr www-turce-konusmali-seks-com-tr
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
okulda gurup seks yaptık
Slm ben senem lise son sınıf öğrencisiyim okulun sitesine zamanlarında yaz tatiline girmek için gün sayıyorduk kankam dediğim Zeynep vardı onunla yedi
695
seks hikayeleri
kız kardeşim semihayı amını traş ederken gördüm
evet arkadaşlar adım mehmet 38 yaşında evliyim kız kardeşim semihayla bir cok sex hikayelerim sitelerde yer almakdadır hikayelerim uyduruk hikayeler d
5263
seks hikayeleri
arkadaşım Efza Demir'le seks maceram
evet arkadaşlar bende size bir sex hikayemi yazacağım; bir gün sınıf arkadaşım efza ve 2 arkadaş daha bizim evde ödev için toplanmıştık.hep beraber ö
2900
seks hikayeleri
balık etli yengemle seks
meraba ben 17 yasında bi erkegim.seksi bi yengem sayesinde milli oldum.yengemin nasıl oldugunu anlatayım size. 1.65 boyunda 90 kilo 37 kapalıdır.kocas
8496
seks hikayeleri
profesyonel seks makinası
gibi bir yerede böyle bir güzel seks hikayem yakışır ondan böyle profesyonel seks ustası bir kadınla kimse birlikte olamaz ama ben olunca nedense daha
1207
seks hikayeleri
bir üniversiteli kızın travestiyle yasadıkları sikiş
merhaba ben gülnur 24 yaşındaydım ve üniversite için Antalya da yaşıyorum aslen İzmirliyim bu siteyi daha bugün keşfettim ve yaşadığım olayı yazmaya
3367
seks hikayeleri
Garsoniyer evde selva seks yaparken röntgenledim
Gece geç saatte eve gidiyordum. Ortalık çok sessiz ve tenhaydı. Mahalleye yaklaştığımda bir ara ah oh diye ses duyar gibi oldum. Durup kulak kabarttım
2284
seks hikayeleri
Öğrencimle seks
Öğrencilerime ders anlatıyordum. İçlerinde Deniz isminde bir tanesi vardı. Bana aşık olmuştu. Sürekli bana bakıyor. laflar ediyordu. Bir gün onu sınıf
4911
seks hikayeleri
seks yapmadan geçen günlerim oldu
anlatırken bile hale zevk alıyorum ama o anlar unutulmaz. Olur olmadık yerlerde bizi azdıracak şekilde şakalar yapar, kimi zaman seksi espiriler yapar
2493
seks hikayeleri
özel firmada calısan sekreter aylın ve asuyla seks hikayem
isim mert cp numaram 0546 422 32 72 1 ay önce basımdan gecen olayı sizilerle paylascam konyada bırgun kafede oturuyorum karsında 2 bayan oturuyor ama
11854
seks hikayeleri
GELİNİMLE YAPDIĞIM SEKS
merhaba ben 62 yaşında, uzun boylu sağlıklı iri, yarı bir adamım. benim seks anıma gelince gelinimle aramızda geçdi. gelinim evli, 1 çocuk annesi 5
78135
seks hikayeleri
Nurçin Hocayla Seks
Merhaba arkadaşlar başımdan geçen bir olayı yazmak istedim.Benim adım Gökay 15 yaşındayım özel bi lisede 9.sınıfım.Sürekli seks yapmak isteyen bakire
15943
seks hikayeleri
bursa travesti kızlar
bursada yaşıyorum dün gece votka içtikten sonra internette azdım travesti selin özbek ile konuştuktan sonra evine gittim ve ücretini fazlasıyla ödedim
16594
seks hikayeleri
trende 6 hatunla
izmite gidecektim. hava soguk mu soguk; disarida yagmur… ve iki haftadir sikim kadin gormemis… neyse trene bindim haydarpasadan… bir yandan da trene b
2949
seks hikayeleri
olgun çiftle seks muhteşemdi
selam egeden mehmet yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan
7181
seks hikayeleri
İlk seks deneyimim
Selam arkadaşlar. Ben Oğuz, şu an 24 yaşındayım ve evliyim. Evli olduğum kişi de hikayede bahsedeceğim kişi. Neyse hikayeye geçelim. İlk deneyimimi 13
10493
seks hikayeleri
seks istiyorum
selam kızlar ben ıstanbuldan erkan benimle seks yapmak ısteyen varsa msj atsın tanısıp anlasalım ıstanbul olması rıca olunur olgun bayanlar oncelıklı
2759
seks hikayeleri
ailecek komsularla grup seks
Merhabalar ben isimimi vermek istemiyorum size 1 sene onnce basimdan gecen olayimi anlaticam. Sizlere kendimizi tanitim ben 17 yasinda sporcuyum ablam
38894
seks hikayeleri
seks isteyenler baksin
selam ben osman istanbula avrupa da oturiyorum, gencim surekli seks istiyorum , sekse ihtiyaclari olanlar arasin 0531 946 21 26 yada yazsin osman_sile
3424
seks hikayeleri
nesretin hoca seks hikayesi
nasretin hoca yolda yürürken denizde yüzün bi karı görmüş birden aleti kalkmış nasretin hoca tövbe deyip eve gitmiş karşısında çirkin karısı çıkmış ka
7996
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :