Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

zoo pornoları Etiketi


zoo pornoları zoo-pornolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Teyze Olmak Zor 2
Teyze Olmak Zor -2- Yatak odasından şapırtılar inlemer gelmeye başladığında çok rahasız oldum.yataktan kalkıp odaya gittiğimde ,"yavrum yavaş patlata
9357
seks hikayeleri
Sikinin Kolesi Oldum
Sikinin kölesi oldum ben on altı yaşındayım iki yıl önce üst dairedeki komşumuz ismail abi otuz yaşlarında bekardı bize bazen gelir babamla otururlar
6587
seks hikayeleri
Gay
Gay ben amcam oğlunu nasıl siktiyimi anlatacam size bu olay 2 yıl önce gerçekleşti ve o şu an askerde kıbrısta bi ğön bizim eve geldi evde yanlız old
3239
seks hikayeleri
Kapalı Kızı Siktim
Selam hikaye okuyucuları ben ist yakışıklı bi erkekim yaşım 26 bulgaristan göcmeniyim gecen gün iş yerinde kaynaştık bi kızla kapalıydı ve cok tatlıyd
3507
seks hikayeleri
Mahmut Fena Bozdu Beni
Mahmut fena bozdu beni sevgli okurlar Uzun zamandır netten içimdeki pasif duyguları bastırmak için olgun bi aktif arıyodum.Ama malesef ciddiyetine
3125
seks hikayeleri
Ofis Boy
Selam okuycu arkadaşlar ben sakaryadan ömer 29 yaşındayım 1.89 esmer normal yapılı biriyim işyerin de yeni işe başlamış 17 yaşlarında esmer uzun saclı
2092
seks hikayeleri
ablamın memişleri
İlk öncelikle merhaba adım kenan ablamın ise kardelen ben 14 yaşındayım ablam 20 yaşındadır ablam cok buyuk gogusleri fizigi mankenlere taş cıkartır
5723
seks hikayeleri
Minik Baldizim
Minik baldızım Merhaba ben baran, ankarada yaşıyorum ve burada büyük bir hastanede beyin cerrahı olarak görev yapıyorum. 26 Yaşındayım. Eşimde benim
22371
seks hikayeleri
ormanda abimle yaşadıklarımız
Adım pınar 19 yaşında alımlı bakımlı bir genç kızım. bu başıma gelen anlatacağım hikaye bundan 1 yıl önce gerçekleşti. 18 yaşıma bastığım ggünlerde ab
9804
seks hikayeleri
sexsi aysunla
Merhaba bundan dört ay önce başımdan geçen ve hala devam eden bir anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. mesleğim dolayısı ile lojmada oturuyordum ve bir
3280
seks hikayeleri
tek sevdigimdi
bu hikayem yeni ama bir o kadarda ilginizi çekecek brillst.com u takip edenlerin veya okurlar için özel yazılmış birşeydir. bundan 4-5 ay önce teyzem
227
seks hikayeleri
Teyzemin Kızıyla Başbaşa
Slm bire bir hikaye okuyanlar.ben çok yakışıklı bir erkeğim.bugüne kadar bir çok kız siktim.ama size ilkini anlatacam.ilki de teyzemin kızıyla oldu.ya
3525
seks hikayeleri
otele gidene kadar arabada neler olmadı ki
Akşam sevgilim eve geldi,hazırlan seni çok güzel bir otele götüricem dedi.Çok sürpriz oldu hoşuma gitti değişiklik olacaktı ikimiz için çok geçmeden y
5013
seks hikayeleri
Arkadaşım Ve Eşim - 1
ben ömer cocukluk arkadasim aliyle cok samiyiyiz cocukluktan beriAlinin sikinin büyüklugune imrenirdim benimki 17 cm alininki ise 23cm civarindace ol
2843
seks hikayeleri
aklımı başımdan aldı resmen
merhaba arkadaslar ben 19 yasında bır gencım ust kat komsumuz songulle yasadıgımız hıkayeyı anlatacagım sıze bı gun babam dedı ust kat komsumuza cık k
2808
seks hikayeleri
Ev Anahtarını Kaybedince
Yaz tatiliydi. Gunler birbirinin aynisi gibi monotonca akip gidiyordu. Bir aksam ustu surekli takildigim bir arkadasin islettigi bir mekana biraz taki
3002
seks hikayeleri
Beni Doyururmusun-1
Ben Yücel… Sizlerle başımdan dün gece geçen olayı paylaşmak istiyorum. Yaklaşık iki haftadır cinsel temasım olmamıştı. En son Elif adlı biriyle birl
1909
seks hikayeleri
Ablamla Yeni Arayışlar
Aşağı yukarı dört yıl önceydi. Sıradan bir yaz ayı annem mutfakta ablam dusta bende oturma odasında tv izliyordum. Dısarı cok sıcak ve evde iyice sıkı
26640
seks hikayeleri
O Günleri Arıyorum
SLM BEN ALİ 17 YAŞINDAYIM SİZE AMCAMIN OGLU İLE GEÇEN Bİ HİKAYEMİ ANLATMAK İSTİYORUM KISACA BİZ AMCAMIN OLU İLE ÇOK SAMİMİ İDİK SÜREKLİ BİRBİRİMİZE EL
2434
seks hikayeleri
DUL HEMŞİRE
Slm sex tutkunları size bundan iki ay önce başımdan geçen bir anımı anlatacağım. 25 yaşındayım sexte sınır tanımam sadece bayanlarla neyse size anımı
4181
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :